Poniżej zamieszczamy odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania.
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi dotyczącej kwestii, która najbardziej Cię interesuje skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pisząc na info@papercast.pl

Jakie produkty i usługi mogę zamówić w PaperCast?

W jaki sposób mogę uzyskać informacje na temat wyceny?

Czy wykonujecie koperty w niestandardowych formatach?

Czy istnieje możliwość docięcia papieru do formatu? Jaki to koszt?

Jak powinien być przygotowany prawidłowy plik do druku?

W jakiej przestrzeni barw powinny być przygotowane projekty przeznaczone do druku?

Jak przygotować plik do druku bielą?

Co powinno zawierać poprawne zamówienie wydruków i jakie informacje powonieniem zawrzeć w zamówieniu?

Jaki jest maksymalny wymiar wydruku, jaki możemy u Państwa wykonać?

Czy przed wydrukowaniem zlecenia możliwe jest wykonywane druku próbnego?

Czy istnieje możliwość wydruku na podłożu innym niż papier?

Czy sprawdzacie plik przed przystąpieniem do druku?

Jaki jest standardowy czas realizacji zamówień składanych przez stronę internetową?

Ile wynosi czas oczekiwania na wydruki?

Czy mogę złożyć zamówienie drogą mailową?

Czym jest bigowanie i dlaczego jest potrzebne?

Co to są „spady” kiedy są potrzebne w projekcie?

Co symbolizują oznaczenia kolorów: 1+0, 1+1, 4+0, 4+1, 4+4?