Papiery ozdobne, a działania marketingowe. Część 3 – Vouchery i Karty podarunkowe.
W dzisiejszym zabieganym świecie, znalezienie idealnego prezentu dla bliskiej osoby lub klienta biznesowego może być trudnym zadaniem. Coraz popularniejszym wyborem stają się vouchery i karty podarunkowe. Pozwalają one obdarowanemu na swobodne wybór swojego upominku.
W tym artykule omówimy, dlaczego vouchery i karty podarunkowe są doskonałym rozwiązaniem na różne okazje i jak mogą przyczynić się do zwiększenia satysfakcji odbiorcy, rozpoznawalności marki, a także sukcesu marketingowego przedsiębiorstwa.
Budowanie świadomości marki i krok do sukcesu sprzedażowego
Jednym z głównych celów marketingowych jest zwiększenie sprzedaży. Vouchery i karty podarunkowe mogą stanowić doskonały bodziec, który przyciągnie klientów i zachęci do zakupu. Poprzez oferowanie dowolności wyboru produktu bądź usługi, a także ważności rozciągniętej w czasie stają się one idealnym pomysłem na prezent, a klienci czują się zachęceni, aby skorzystać z okazji i nabyć produkt lub usługę.
Vouchery są również skutecznym narzędziem do pozyskiwania nowych klientów. Przy odpowiedniej promocji i dostarczeniu ich potencjalnym klientom, firma może przyciągnąć uwagę nowej grupy odbiorców. Nowi klienci mają szansę wypróbowania oferowanych produktów lub usług po atrakcyjnej cenie, co może skłonić ich do dalszych zakupów i stania się lojalnymi klientami.
Papiery ozdobne jako pomoc w wzmocnieniu przekazu
Papier ozdobny może wspaniale podkreślić wartość voucherów i kart podarunkowych, np. wykorzystanie eleganckiego i wysokojakościowego papieru ozdobnego nadaje im luksusowy wygląd. To pierwsze wrażenie może wzbudzić pozytywne emocje u obdarowanego i podkreślić wartość prezentu. Świetnie sprawdzi się również zastosowanie różnych technik uszlachetniania druku, które nie tylko uatrakcyjnią i wyróżnią oferowane vouchery, ale również dodadzą wyjątkowego charakteru Twoim realizacjom.
Tworząc swoje materiały reklamowe, a tym samym projektując vouchery i karty podarunkowe – warto mieć na uwadze spójny charakter całości działalności. Nie drukujmy voucherów na papierach metalizowanych, jeśli stawiamy na typowo ekologiczny charakter działalności, a resztę firmowej papeterii tworzymy na papierach o charakterystycznym makulaturowym odcieniu brązu. Stosowanie identyfikacji kolorystycznej marki pozwala mocno zakorzenić wizerunek naszej marki w umyśle Klientów. Mamy wtedy pewność, że nie zostaniemy np. pomyleni z konkurencją.
Zamiast voucherów – karta lojalnościowa
Karty lojalnościowe umożliwiają firmom nagradzanie swoich lojalnych klientów za ich częste zakupy bądź korzystanie z ich usług. Karty lojalnościowe mogą być zaprojektowane w taki sposób, aby zachęcać klientów do powtarzalnych zakupów oferując w zamian specjalne zniżki (np. -20% na piąty zabieg w salonie urody), bonusy czy premie za określoną liczbę zakupów, (np. darmową dziesiątą kawę w lokalnej kawiarni). To wpływa na decyzję klienta o wyborze danej marki i prowadzi do wzrostu sprzedaży.
Tego typu wydruk musi więc charakteryzować się wysoką odpornością, ponieważ nie tylko będzie noszony np. w portfelu długimi tygodniami, ale również będzie wystawiany na trudne warunki, m.in. atmosferyczne.
Świetnym podłożem dedykowanym do realizacji, od których wymaga się wysokiej odporności na ścieranie oraz naddarcie będzie więc Folia poliestorwa Hydropirint, dedykowana do druku laserowego. Jest ona także odporna na wodę oraz charakteryzuje się wysoką białością oraz gładkością podłoża, co sprawia, że uzyskane wydruki cechują się doskonałym odwzorowanie kolorów. Nie musimy więc rezygnować z kolorów i grafik identyfikujących naszą markę. Oferowany przez nas Hydroprint, w gramaturze 470 g/m2 i grubości na poziomie 400 mic, posiada optymalną sztywność przez co doskonale nada się jako podłoże do tego typu realizacji.
Papier ozdobny nie tylko jako podłoże
W jaki sposób wręczyć voucher w formie prezentu? Najlepiej w kopercie dostosowanej charakterem i wielkością do ofiarowywanego podarunku.
Koperty wykonane z papierów ozdobnych są pięknym uzupełnieniem dla kart podarunkowych i voucherów. Nie tylko chronią zawartość, ale również podkreślają kolorystykę firmową pomagając w identyfikacji charakteru marki.
W naszej ofercie posiadamy szeroki wybór kopert w czterech podstawowych formatach: B6, C6, KW i DL. Na zamówienie możemy wykonać również koperty z klapką trójkątną lub prostą zamykane po krótkim, bądź długim boku dopasowanych rozmiarem do indywidualnych potrzeb naszego klienta. Popularności nabierają również koperty z charakterystyczną „łezką” lub „okienkiem” uwydatniającym oferowaną zawartość, które również jesteśmy w stanie wykonać na zamówienie naszego klienta.
Mamy nadzieję, że ten cykl był pomocny i już teraz rozumiesz, dlaczego papier ozdobny jest - nie bez powodu - aż tak często używany w celach marketingowych.
Sprawdź sam i przekonaj się, jak wiele może zdziałać dla Twojej firmy!
W tej samej kategorii
- Zielona Kreatywność: Przegląd Wyjątkowych Ekologicznych Papierów Ozdobnych
- Koperty Ozdobne na Specjalne Okazje: Jak Wybrać Idealną?
- Druk Broszur i Katalogów Promocyjnych: Klucz do Wzmocnienia Twojej Marki
- Hot-stamping: Dodaj Błysk i Elegancję do Twoich Projektów!
- Embossing i Debossing: Dodaj Trójwymiarowy Efekt do Twoich Projektów!
Komentarze
Brak komentarzy!
Zostaw swój komentarz